7. september 2011

Makroner

Etter litt bloggsurfing har jeg skjønt at det er mange der ute som har dilla makroner. Inntil nå har jeg vært ukjent med -og egentlig veldig nysjerrig på disse. Så i kveld, da høstkvelden senket seg og regnet bøttet ned, så tenkte jeg at dette måtte være en super mulighet for å teste fargeklattene og lage makronkveld.





Og jeg angrer ikke! De var utrolig gode!! Mmm - makroner skal det bli mer av, og neste gang skal jeg nok prøve meg på å lage mine egne! Anbefaler også deg å gjøre høstkvelden din om til makronkveld!:) Men husk: Du orker ikke så mange, de er nemlig veldig søte....



Bildet over er hentet fra Pascal. Ryktene skal ha det til at dette er de beste makronene i byen.

1 kommentar:

Stina sa...

Hei Guro!

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min.

Jeg har ingen oppskrift på puffen jeg heklet. Men den er heklet i fastmaker og de ulike garnfargene er bare knyttet sammen (knutene er på vrangen og synes ikke, og trådene trenger ikke og festes). Jeg startet med å hekle en stor sirkel (som til en pute), og når den hadde stor nok omkrets sluttet jeg bare å øke maskeantallet.

Makronene ser nydelige ut..mmmm.. :-)