6. september 2011

Det er høst..

Det er ikke til å legge under en stol at høsten har kommet til Oslo. Men for hvert år som går blir jeg egentlig bare mer og mer glad i den årstiden, den betyr bare masse tid for innekos, stearinlys, sofa, pledd, håndarbeide og alt det andre gode..

Et av favorittstedene mine for trilleturer for tiden er innom en av kolonihagene i byen. I dag gikk turen til Hjemmets Kolonihager på Bjølsen, der hvor Portveien 2 ligger. Mimre, mimre over gode barnetv-tider..


Selv om høsten også er kommet til kolonihagene, og det ikke er samme blomsterfloraen der som tidligere på sommeren, så synes jeg fremdeles det er like idyllisk der. Nå er det helt stille, alle husene sover..










Vel hjemme fra trilleturen fortsatte jeg høstsyslene i sofakroken, og gjorde ferdig denne apekatten ala Kaptein Biff. Den ble jo ganske søt, og skal nok snart få en kompis eller to..

1 kommentar:

Marit sa...

Nå trodde jeg faktisk et lite sekund at du bodde i et "akkurat som Portveien 2"-hus. Sånn går det når man ser på bilder først og leser etterpå :D Heldige du som kan trille i kolonihager.